Min bloggliste

Totalt antall sidevisninger

mandag 21. november 2011

Første dagen i ei ny uke snart over... Jeg gleder meg på helg,da drar vi hele familyn t Trondheim å besøker pappa/morfar/svigerfar,og så blir det julegaveshopping!!! :)

Prosjekt lysestaker i betong gikk ikke som jeg hadde tenkt!! :/
tror jaggu mørtel`n er for gammel...For de som var ferdig tørket raste sammen da jeg tok av koppan.... Men sutrer ikke av den grunn! Øverst på min handleliste til helga står det mørtel(som forhåpentligvis IKKE er ute på dato)

Nå har jeg bestemt meg for hva jeg skal gjøre med det gamle vinduet jeg har stående, men må kjøpe inn div som jeg må ha før det kan henges opp.. Men til neste uke kommer det ferdige resultatet :)
Gleder meg!





Håper du har hatt en fin dag!

Klem fra Silje

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar