Min bloggliste

Totalt antall sidevisninger

onsdag 30. november 2011

Bildedryss..

Trekassa som jeg har mine interiørblad i, har i kveld fått et strøk med maling!



FØR




ETTER


Her har zinkbaljen fått sin plass på stua!


Smørdaill`n(tru æ det hete) har fått plass :)

Pepperkakeforman har fått plass i norgesglass og står i kjøkkenvinduet


Fikk to nydelige blomsterkrukker av søteste Tonje for noen år tilbake!
Søt ikke sant?





Disse flaskene fant jeg på sætra vår! De har jeg stående i ei trekasse med flere flasker!
Den hvite kista var før lyseblå,pusset den ned og fikk et par strøk med maling.
Og som nå blir brukt som lekekasse!

PÅ soverommet vårt har vi stående ei stor gammel kiste som det er masse skatter nedi!
Etter en liten kikk neddi fant jeg selvfølgelig mye fint :)
Gleder meg til den dagen vi skal ordne kjøkkenet,da skal alle muggene få plass i eget glasskap!

I morgen er det 1 desember, så nå må jeg snart begynne å pakke inn gaver til prinsessa & prinsen min!


Ha en fin kveld!

1 kommentar: