Min bloggliste

Totalt antall sidevisninger

mandag 28. november 2011

Advent

Ei superkoslig helg er over! Den ble tilbringt i Trondheim. Det ble tid for å treffe familie, shopping og avslapping! :)
Nå er jeg kommet godt igang med julegavene!

 Prioriterte å kjøpe noe til meg selv også! ;)



Kjøpte disse søte telysholderan på Kremmerhuset!



Bittelita julstjerne som har fått plass i lesekroken min!
To telysholdere med stjerne ble det..


Å så ble det wallstickers som har fått plass i stua!
Ble fornøyd! Til og med Odd Martin syntes det ble kosli! ;)



Disse nydelige serviettene klarte jeg ikke annet enn å kjøpe! ;)

Denne ble også med hjem!


Herlig å komme hjem, ute lavet snøen ned og julstjerna ble tent!

Og det første adventslyset.
Fin avsluttning på ei fin helg!





Blakk & strålende fornøyd med helga! :)

Hva har du gjort i helga?
Klem fra Silje

2 kommentarer:

  1. T-lysholderne va kjempe søte:)
    Wallstikkersen også, flinkis assa!
    Ser ut som du har et kjempe koselig hjem Silje:)Kos deg masse i adventstiden. klem

    SvarSlett
  2. å så koslig du har d vennen:) Savne dokk, mass!!!

    SvarSlett