Min bloggliste

Totalt antall sidevisninger

søndag 9. oktober 2011

SKULLE bli flinkere med å skrive på bloggen,men allerede gått 1 uke siden sist! ;P
Men dagene går superfort,og kveldene går med til husarbeid og avslapping når mine søte er lagt for kvelden.

Denne helga har gått FORT.. Thea Emilie har tatt over rommet til lillebror,og lillebror har fått hennes rom. Så det har vært rydding stort sett hele helga. Mor sjøl har kastet med hard hånd,mens frøkna har stått med tårer i øya og helst ville hatt alt med seg i det nye rommet også.

I dag har snøen lavet ned! Kommet rundt 20-25cm med snø! Barna har vært ute og lekt i snøen! Stor stas! :))

Adjø grillsesong! Velkommen Kong vinter!


                                           Lykkelig for all den snøen som kom! :)

           Henning lager engel :)                                                         

                    



 Nå er englene mine i seng, jeg sitter med en kopp kaffe,masse telys er tent og fyr i ovn. H*E*R*L*I*G

I morgen starter ei ny uke med nye muligheter :)
Trives sååå godt på jobben,så jeg gleder meg til å sprette opp av senga og fyke på jobb :)

Håper dere får ei fin uke!

*Silje*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar