Min bloggliste

Totalt antall sidevisninger

lørdag 1. oktober 2011

Ny bloggside!

Da ble det ny bloggside på meg! Hadde store planer om å være flink med å skrive men slik ble det da ikke! Men jeg prøver IGJEN! ;) 
Jeg er ei på 26,har to flotte barn. En gutt på 2 1/2 og ei jente på 6 år! Er sammen med barnas far som er Verdens Beste mann! Vi bor på gård,som ligger på Prærien! :) (som jeg liker å kalle plassen!)som ligger i KALDE Røros kommune!
I denne bloggen blir det (forhåpentligvis) innlegg om mye forskjellig! Men har det siste året fått helt "dilla" på gamle ting,og er så heldig å ha ei seter med MASSE fine gamle skatter! Jeg har så smått begynt å tatt med meg de skattene hjem(da vi har bestemt oss for å selge eiendommen).Så kan nok hende det kommer inn noen bilder etterhvert! :)

*Silje*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar