Min bloggliste

Totalt antall sidevisninger

lørdag 21. januar 2012

Sykehusbesøk & Shopping!

Vært å besøkt svigerfar på sykehuset på Tynset i dag. Koslig for både oss og barna å få se han igjen. Han er på bedringens vei,og kommer hjem iløpet av neste uke!
Og når vi først var på Tynset,da ble det også tid for litt shopping! Trengte vinterjakke til Henning og jeg måtte ha mascara,men kom hjem med bittelitt mer enn det...Er vel sånn det er for de fleste!?!! :)

Kjøpte to søte englebilder på Bohus(20kr pr stk)
De har fått plass i gangen..


Vinduslampene jeg ønsket meg er kommet i hus! :)

Jeg kjøpte to stk, GLEDER meg til jeg får henge de opp iløpet av kvelden/morgendagen.

Hva har du gjort i dag?

Klem fra Frua på Prærien


1 kommentar:

  1. Så fint det er i gangen hos dere, og englebildene passer jo perfekt der <3 Nydelige lysestaker også! Jeg gleder meg til å se vinduslampene montert, har veldig lyst på sånne jeg også ,o) Ønsker deg en fortsatt fin dag! Klem fra meg

    SvarSlett