Min bloggliste

Totalt antall sidevisninger

torsdag 26. januar 2012

Super-torsdag!

Etter en kald fornøyelse på serierenn i Brekken er vi kommet vel hjem,godt og varmt og masse levende lys!
Mannen har fri fra fjøset i noen dager,jeg har en dag igjen på jobb før HELG så det kan igrunn ikke bli bedre! :)

Supersnille tanta til Odd Martin var innom Fias for meg i dag og fikk tak i en søt lysestake(for å henge på veggen) for bare 20kr til meg. Den skal få litt spray på seg iløpet av helga.
Og jeg har allerede begynt å fundert på hvor den skal henge,men finner vel på en passende plass!
Før og etter bilder kommer når den er ferdig.

Tenkte jeg skulle vise dere noen skatter jeg har hengende på ei hylle jeg har på stua.
Noen som har noe kjennskap til denne vekta?? Hva brukte de den til?
Og dette Zink hjerte jeg har fått av Iselin! :)

I høst var det et stort loppemarked ikke langt unna her jeg bor,men jeg var akkurat da i herlige Kos(Hellas) så Camilla kjøpte endel for meg. Blant annet dette brettet som har fått plass i stua!
Love it! 


Disse to bildene står på ei hvit lita hylle(IKEA)på stua!
Jeg syns bilder av Røros er så fint! 
Derfor gleder jeg meg ekstra til vi skal gå igjennom alle bildene som ligger på sætra vår,
spent å se hva jeg finner! 

Nå har jeg vært effektiv med to blogginnlegg på samme dag!! :) Det er ikke værst altså ;)
Ønsker deg en fin kveld!
Klem fra Frua på Prærien:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar