Min bloggliste

Totalt antall sidevisninger

søndag 4. desember 2011

Kose søndag

Dagen i dag har vært super! Laget pepperkakehus med barna,kosa oss,laget 5 stk betong-lysestaker,spist pinnekjøtt og sovet middag! :)

Vi har kjeller under halve huset, og gudsjelov for det! Den lille kjelleren vi har er stappa full av ROT!
Sier hver vår at i ÅR skal vi rydde nedi der,MEN......

Men ihvertfall det jeg skulle fram til er at nedi der står det 3 nydelige bord,har lyst til å pusse opp alle tre og bruke de, men har desverre ikke plass!
Men med tid og stunder blir nok det ene pusset opp og brukt som kjøkkenbord!

Her er de:
(dette har jeg lyst til å ha ute på verandan på sommer`n )


ps: det er IKKE is inni eska altså!!! :) 

Dette har jeg veldig lyst til å ha på kjøkkenet!

Ei stor grønn kiste eller hva jeg nå skal kalle det står der også! Hadde vært perfekt å ha stående ute på trappa med ved neddi! Hvit såklart ;)



Advent til oss i år er ikke pyntet i lilla, som den har pleid å vært. I år er det rødt,sølv og hvitt.



Gullongan min <3
Begge veldig trøtte da bildene ble tatt :)


Håper dere har hatt ei fin helg!
AdventsKlem fra Silje 

1 kommentar:

  1. Så flotte skatter du har i kjelleren! Klaffebordet er helt nydelig og jeg skjønner godt at du vil ha det på kjøkkenet ja ;o) Så koselig at du fant frem til meg for da fant jeg jo deg også. Gleder meg til å følge den fine bloggen din videre! Klem fra meg

    SvarSlett