Min bloggliste

Totalt antall sidevisninger

onsdag 7. desember 2011

Drøm

Jeg har en drøm om et hvitmalt lysthus i hagen... Inni lysthuset drømmer jeg om at det skal det være hvitmalte vegger,tak og gulv og mørke trepersienner. Lysekrone og et stort gammelt spisebord med plass til mange rundt. En plass vi kan bruke sommer som vinter. Det hadde vært helt fantastisk å hatt en sånn plass. Har nevnt det 1000gang t Odd Martin!!!Til tider tror jeg nok han synes jeg maser(men det gjør ikke drømmen mindre av den grunn) men en vakker dag SKAL frua på Prærien ha lysthus i hagen! ;)

Har funnet to på nettet jeg syns er fine!

Men hadde jeg skulle valgt en av disse to hadde det blitt det nederste :) Uten tvil!

Har du en drøm?
Klem fra Silje

3 kommentarer:

  1. Så fin en blogg du har Silje. Å du er sikkelig flink til å fikse på gamle ting slik at de blir kjempe fine. Ingrid

    SvarSlett
  2. Drømmer har jeg mange av ja hi-hi. Og jeg deler også din drøm om et lysthus i hagen. Det ser så koselig ut <3 Ønsker deg og dine en fiin 3. søndag i advent! Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Den drømmen deler vi!
    Ønsker deg fine adventsdager videre.:)

    SvarSlett