Min bloggliste

Totalt antall sidevisninger

torsdag 26. januar 2012

Bildedryss.....

Har fått hengt opp de nye vinduslampene,og jeg er sååå fornøyd!


Ny stor sekk med mørtel er nå på Prærien,så nå er planen å lage masse telysestaker i forskjellige fasonger og gi de bort til venner som en liten vintergave! :)
For jeg nemlig elsker å gi bort gaver... :)


Da jeg skulle ta bilde av vinduslampene i sta tok jeg lik så godt enda flere. Så her kommer det bittelitt bilder dalene ;)

Lysestaken(kjøpt hos Perfect Home)  som henger i taket hang før i ene vinduet på stua. Syns den ble kosli i denne kroken her. Var faktisk mannen i huset som kom med forslaget om å henge den der ;)




Dette skiltet står på det hvite glasskapet jeg har i "kroken"!
Syns det er så søtt.
Fikk det av ei god vennine som snart kommer til Prærien på besøk! GLEDER MEG!

Jeg fikk masse fint til jul men vil vise dere noe jeg fikk av ei vennine som jeg falt pladask for!
Sjekk disse kubelysene, de passer midt i blinken på Prærien!
Frua på Prærien er strålende fornøyd!
Gitt beskjed til mannen at disse IKKE skal tennes på! :)
Gjenstår å se om det huskes framover....

Men nå MÅ jeg stikke!
Lover dere enda ett blogginnlegg i kveld. Men først serierenn med frøkna!
Adios! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar